Pas Service

De maatvoering van een paardrijcap is natuurlijk erg belangrijk. Iedere cap zit weer anders, en het ene merk heeft een net even andere maatvoering dan het andere merk.

Wanneer u een paardrijcap laat personaliseren, wilt u vooraf natuurlijk zeker weten dat de paardrijcap lekker zit en goed past. Een gepersonaliseerde cap kan immers niet retour gestuurd worden, want hij is speciaal voor u gemaakt.

Om zeker te weten dat u de juiste paardrijcap laat personaliseren, heeft MEK een pas service bedacht. Deze service houd in dat MEK de onbewerkte cap naar u  toe stuurt. Deze verzendkosten zijn overigens voor MEK. Voordat de paardrijcap opgestuurd word, dient er een borg betaald te worden. Deze borg is ten alle tijden het bedrag van de onbewerkte paardrijcap. Wanneer u de paardrijcap heeft ontvangen kunt u in alle rust de paardrijcap passen, en in de spiegel bekijken. U weet nu exact welke maat cap u moet hebben. Is de paardrijcap iets te groot dan moet u een maatje kleiner hebben, en andersom. U kunt nu de paardrijcap terug sturen naar MEK. De paardrijcap kan nu gepersonaliseerd worden waarbij het resterende bedrag wordt gefactureerd. Hierna zal MEK de cap wederom verzenden.

Nu hoeft u nooit meer in spanning te zitten of de paardrijcap wel lekker zou zitten, en of u wel de juiste maat heeft besteld.

Hoe u kunt kijken welke maat u theoretisch gezien zou moeten passen, kunt u kijken onder het kopje Maattabel caps.